Apevia X-Cruiser (ATX, 420W, Zwart) Review

Tiri 26 juli 2007, 415 views

Apevia X-Cruiser (ATX, 420W, Zwart)

Pluspunten

• Groot
  • Leuk side paneeltje

Minpunten

• Veel lawaai
  • Plastic frontpaneel
  • Te dunnen zijkanten
  • Slechte afwerking
  • Voeding die ook absoluut niet stil is

Kwaliteit voeding Score: 3
Ik heb de Aspire (Apavia) Xcruiser nu iets meer dan een jaar in mijn bezit. Destijds voor zo'n 80 euro aangeschaft zodat ik voor langere tijd (dus ook na een upgrade naar nieuw systeem) een goede kast zou hebben.

Over design wil ik niet teveel zeggen: dit blijft een kwestie van smaak

Qua gewicht merk je verder weinig van het feit dat het een dunne aluminium kast is (het voelt aan als blik) Als je klein beetje op de zijkanten drukt schiet ie naar binnen en hoor je een soort en met klik. En van de weinige voorden is dat het een grote kast is en het inbouwen van hardeschijven en andere hardware redelijk makkelijk gaat.

Op gebied van koeling presteert deze kast prima; er zijn 3 standaard plaatsen voor 80mm koelers en met n bijgeleverde koeler. Aan voor en achterkant had ik liever een 120mm fan gezien.

Al met al een kast waar je niet lang mee kunt doen. Ik ben helaas te gierig voor een ander kast. Het is absoluut GEEN aanrader!

Heb jij ook een Apevia X-Cruiser (ATX, 420W, Zwart)?