Sitecom WL-113 (54Mbps, USB) Review

Gitano 25 juli 2007, 373 views

Sitecom WL-113 (54Mbps, USB)

Pluspunten

Minpunten

• .iso bestand op driver cd

Ik heb deze usb dongle gekocht om op vakantie in Noorwegen hier en daar eens wat verbinding te zoeken. ( en gelukt want ik zit dit nu te typen vanaf een camping in Noorwegen (Bergen).

Alle functies werken naar behoren. Connecten naar access points maar ook ad-hoc naar andere camping gasten met laptops.

Enige nadeel was dat de cd met drivers een .ISO bestand had waardoor ik dus eerst een cd-r moet vinden om de iso te branden voordat ik de drivers kon installeren. Maargoed voor 15 euro kun je ook niet te veel willen blijkbaar.

• Medion Laptop
  • Windows XP

Heb jij ook een Sitecom WL-113 (54Mbps, USB)?

Je had ook het ISO bestand kunnen inladen in bijvoorbeeld Alcohol 52%, freeware... :)
Ik heb dezelfde Sitecom hier en heb zojuist gekeken op mijn cd en heb daar geen .ISO bestand staan... Misschien dat er een foutje met jou cd was?

Verder vind ik het breik binnen soms erg tegenvallen. Maja tegen de prijs kun je dat ook best wel verwachten.