Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 3.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Razer DeathAdder (3500dpi) Review

MichaelJ1984 11 november 2011, laatste update op 11 november 2011, 1.312 views

Razer DeathAdder (3500dpi)

Pluspunten

• Ligt perfect in de hand
  • Scrol wieltje is subliem
  • Heerlijke touch van de muis

Minpunten

• Té groot voor mensen met kleine handen
  • Geen verlichting (black edition)

In mijn zoektocht naar de ideale muis (zowel gaming als algemeen gebruik) heb ik enkele dagen met de Deathadder (black edition) gewerkt. Na de Microsoft comfort 3000 en 6000 was deze muis een echte verademing. Na 3 dagen heb ik de Deathadder toch omgeruild voor de Imperator. De reden hiervoor is dat mijn handen te klein zijn om de Deathadder optimaal te kunnen gebruiken. Met name tijdens gamen was ik niet in staat om de rechtermuisknop (inzoomen) constant ingedrukt te blijven houden. De Imperator ligt voor mij net wat beter in de hand.

Wat mij tijdens het gebruik van de Deathadder is opgevallen is het perfecte scrol wieltje dat Razer gebruikt. Deze is echt ideaal om te gamen. De feedback van het wieltje is subliem. Verder ligt de muis ontzettend fijn in de hand door de rubber coating die Razer gebruikt.

Wat betreft de black editon van de Dethadder is het jammer dat Razer de muis niet heeft voorzien van verlichting. Persoonlijk vind ik de het zwarte scrol wieltje van de black edition mooier dan het witte wieltje van de reguliere versie.

Qua performance voldoet de muis prima. De software is simpel te installeren en te gebruiken. Ik moet hierbij wel opmerken dat ik feitelijk maar één gevoeligheidsstand gebruik.

Heb jij ook een Razer DeathAdder (3500dpi)?

lol het positieve van de black edition is juist dat er geen lampjes op zitten, waarom noem je dat in godsnaam een minpunt? Daar is de normale versie toch voor?
Verder wel heel summiere review.