LC-Power EH-35BSII Review

3svlNewbie 18 juli 2007, 874 views

LC-Power EH-35BSII

Pluspunten

• sjiek ding, geen fan = stil, toch genoeg ademruimte voor de schijf denk ik.

Minpunten

• Men schijf werkt nie!! tja een ander wel.
  • so be it...

Kwaliteit voeding Score: 3
Ik kocht deze externe behuizing op het internet samen met een samsung HD501LJ . Het is een mooi product en zeker voor die prijs ben ik goed gesteld.
Maar deze (mijn) nieuw gekochte Samunsung harde schijf lijkt niet te werken in deze behuizing over USB (dacht ik eerst). De SATA interface van de behuizing heb ik nog wel niet getest.
De externe werkt wel met de eerste andere schijf die ik vind (maxtor 6L160M0).
Maar de samsung harde schijf op zich werkt gelukkig toch wel als ik die rechtstreeks op de sata poort aansluitvan mijn moederbord!
raar dat deze specifieke combinatie schijf/behuizing het niet doet bij mij.

Let hier misschien op bij de aanokoop van deze combinatie.
Misschien kom je het probleem nog wel tegen op het net.

3s.

Heb jij ook een LC-Power EH-35BSII?