Tagan TG430-U15, 430W (ATX 2.02, PCI-e) Review

Turbosjaak 12 juli 2007, 294 views

Tagan TG430-U15, 430W (ATX 2.02, PCI-e)

Pluspunten

• Stil
  • Lekker Stevig
  • Veel Aansluitingen
  • Prijs/Kwaliteit

Minpunten

• Mischien dat er zoveel aansluitingen aanzitten

Prestaties en stabiliteit Score: 4
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 4
Koelvermogen Score: 4
Ik was opzoek naar een stille voeding voor mijn HTPC. Ik was door verschillende reviews uitgekomen bij deze Tagan.

IK heb hem ondertussen in huis en hij valt me zeker niet tegen. De voeding voelt zeer stevig aan. Ook zitten er veel aansluitingen aan. Mischien wel iets te veel. Maar dit noem ik niet echt een minpunt.

Over de geluidsproductie van deze voeding kan ik kort zijn. Hij is erg stil, zelfs als ik mijn hoofd naast de behuizing leg is hij bijna niet te horen.

Ook de prijs vind ik wel aan de redelijke kant voor dit product. Je krijgt echt waar voor je geld.

Kortom: Een goed product voor een goede prijs.

Heb jij ook een Tagan TG430-U15, 430W (ATX 2.02, PCI-e)?