Logitech K120 (Qwerty NL) - Reviews

Logitech K120 (Qwerty NL) Review

Nietsnut_nr_1Newbie 27 oktober 2011, laatste update op 27 oktober 2011, 3.173 views

Logitech K120 (Qwerty NL)

Pluspunten

• stil
  • goed formaat
  • degelijk ogende en aanvoelende kwaliteit
  • goed leesbare letters
  • overzichtelijk

Minpunten

• Heb er geen kunnen ontdekken.

De Logitech K120 is gewoon een uitstekend no nonsense toetsenbord die doet wat hij moet doen. De toetsen zijn prettig zeer stil bij het aanslaan, geen overbodige multimedia toetsen die je toch niet gebruikt en de letters en cijfers op het toetsenbord zijn opvallend goed leesbaar bij weinig licht. Dat laatste kan echter ook aan mijn nieuwe bril liggen :-p

Van mij krijgt de Logitech K120 een dikke tien: bouwkwaliteit komt degelijk over, de toetsen zijn prettig en stil en de layout van het toetsenbord is overzichtelijk. Het toetsenbord heeft een qua afmetingen een prettig formaat in tegenstelling tot sommige andere modellen waarbij je bureauruimte wordt gehalveerd door een monsterlijk groot toetsenbord. Prijs is ook gunstig, ik heb hem voor een tientje gekocht bij 4Allshop.

groet,
Nietsnut

Heb jij ook een Logitech K120 (Qwerty NL)?