AOpen DUW1608 16X (Dual-Layer, Zwart) Review

pin_point 2 juli 2007, laatste update op 2 juli 2007, 227 views

AOpen DUW1608 16X (Dual-Layer, Zwart)

Pluspunten

• prijs
  • snelheid
  • modbaarheid
  • ondersteunde media

Minpunten

• geluid
  • leest/schrijft niet alle schijven

Media-foutgevoeligheid Score: 4
Media-compatibiliteit Score: 3
Schrijfsnelheid Score: 3
Leessnelheid Score: 3
algemeen
Deze brander heb ik dan al weer een tijdje, niets meer dan lof.
Er zijn natuurlijk nu snellere verkrijgbaar, maar zie het nut er niet van in om een nieuwe te kopen.

Firmware
De firmware heb ik voor een anderhalf jaar terug geupdate omdat het station een zekere DVD - RW niet wou lezen. Update had geen zin.

Geluid
Beetje een grijs gebied, bij de ene schijf hoor je hem bijna niet, bij de andere schijf steekt hij met kop en schouders boven de rest uit.

snelheid
Geen op of aanmerkingen

Heb jij ook een AOpen DUW1608 16X (Dual-Layer, Zwart)?