Logitech K400 Wireless Touch Keyboard (QWERTY) Review

Vaal 20 oktober 2011, laatste update op 20 oktober 2011, 1.503 views

Logitech K400 Wireless Touch Keyboard (QWERTY)

Pluspunten

• Toetsenbord en touchpad combi
  • Multitouch
  • Fijn klein ontvangertje
  • Goede prijs
  • Batterijen inbegrepen

Minpunten

• Voelt goedkoop aan
  • Opdruk iets aan de goedkope kant
  • Makkelijk te 'flexen'

Vandaag dit keyboard gekocht voor bij m'n HTPC.

Eigenlijk heb ik alleen maar goede ervaringen met Logitech, sinds mijn eerste pc gebruik ik spullen van dit bedrijf. Daarom waren mijn verwachtingen qua bouwkwaliteit wellicht aan de hoge kant.

Dit keyboard blinkt niet uit in bouwkwaliteit. Het is van goedkoop plastic en de opdruk van de letters doet ook goedkoop aan. Het keyboard is zeer makkelijk te "flexen".

Natuurlijk ga ik hier mee akkoord aangezien het slechts voor gebruik is met de HTPC, maar ik had iets meer verwacht. De prijs is daarentegen wel dik in orde.

Het touchpad werkt fijn. Alleen is de travel van de muisknoppen wat kort in vergelijking met het toetsenbord.

Qua compatibaliteit geen klachten, alle toetsen werken direct een naar behoren in Windows 7. Zoals het hoort natuurlijk.

Al met al geef ik dit toetsenbord, met name door zijn gunstige prijsstelling, een 7. :)

Heb jij ook een Logitech K400 Wireless Touch Keyboard (QWERTY)?