Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 1.800dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Razer DeathAdder (1800dpi - PC) Review

YGDRASSIL 1 juli 2007, 719 views

Razer DeathAdder (1800dpi - PC)

Pluspunten

• Perfecte handligging
  • Natuurlijke aanvoelende snelheid (en goed instelbaar)

Minpunten

• Frimware updater werkt geloof ik alleen in XP. Handig als je Vista64 draait, not. (maar nog geen firmware update gehad). Razer control panel is grappig groen met zwart, maar standaard look en feel zou denk ik handiger zijn.

Na een paar weken DeathAdderen ben ik nog steeds zeer blij met de muis. Een flinke verbetering ten opzichte van de logitech G5. Iets wat ik niet voor mogelijk had gehouden. Alles zit op de goede plek en alles voelt natuurlijk en snel aan. Blauwgloeiend scrollwiel en pulserend logo maken hem (qua design ;-) helemaal af. Die zijn overigens uit te zetten in de drivers mocht je je eraan storen. Scrollwiel doet het goed, verder zou ik niet weten wat er nog te zeggen valt. Ik raad hem zeker aan.

Heb jij ook een Razer DeathAdder (1800dpi - PC)?

Dus voor XP is het de perfecte muis?
Wel een beetje een matige review. Misschien iets over de specs, de inhoud van de doos. Er zijn diverse voorbeelden te vinden van goede uitgebreide reviews. Vertel bijvoorbeeld waarom je voor deze muis hebt gekozen, en waarop je hebt geselcteerd.

Iig ben ik blij dat jij blij bent met je muis.
Heb dezelfde muis. Meer dan tevreden over.
ligt inderdaad zeer goed in de hand.
Ook is de on-fly-sensitivity heel handig tijdens het gamen.
negatieve eigenschap: mss toch wel de prijs, de deathadder is zeker niet goedkoop.
Driver/firmware updates zijn niet gemakkelijk, heb er al eens ferme problemen met gehad.
Al bij al een van de beste 'gaming' muizen op de dag van vandaag }>