Logitech K400 Wireless Touch Keyboard (QWERTY) Review

My-life 23 december 2011, laatste update op 30 december 2011, 1.491 views

Logitech K400 Wireless Touch Keyboard (QWERTY)

Pluspunten

• plat
  • licht
  • praktisch
  • plug and play

Minpunten

• werkt (bij mij) niet in de BIOS
  • ontvangs kan beter

Dit toetsenbord heb ik aangeschaft t.b.v. mijn HTPC. Dat logitech ook hierop mikt is duidelijk te zien aan de tekst op de doos.

Het keyboard doet wat je verwacht. Hij is plat, licht, praktisch en voelt degelijk aan. Ik heb geen extra drivers ge´nstalleerd. Het touchpad werkt naar behoren, erg makkelijk dat je met gebruik van twee vingers kunt scrollen.

De toetsenaanslag is vrij zwaar. Wellicht is dit gedaan zodat je hangend op de bank niet onbedoeld toetsen indrukt, maar langere tijd typen zou ik niet aanraden.

Klein nadeel vind ik dat ik hiermee niet in de BIOS kon komen, hierdoor moest ik een bedraad keyboard uit de kast trekken. Wellicht komt dit door mijn moederbord (Gigabyte GA-A75M-UD2H), legacy USB staat aan.

Edit: Na een tijdje het toetsenbord in gebruik te hebben valt het ontvangst mij toch wat tegen. Mijn pc staat achter een muur en wanneer ik 5 meter achter deze muur zit valt het ontvangst soms weg.

Heb jij ook een Logitech K400 Wireless Touch Keyboard (QWERTY)?

Klopt dat je misshien effe een ander toetsenbord moet gebruiken, maar nadat je de usb controller aan hebt gezet in bios doet ie het dan nog steeds niet?
Nee, helaas niet. Het toetsenbord wat ik gebruikt heb om in de BIOS te komen is ook USB dus daar ligt het niet aan.
Raar, bij mij werkt dat wel gewwoon goed
Wat voor bord heb je?
De K400 zoals hierboven beschreven, legacy usb aanzetten oid in de bios?

[Reactie gewijzigd door zeelandict op 30 december 2011 09:51]

Ik bedoelde wel moederbord ;) .
Legacy USB staat uiteraard aan.
Ik kom er ook niet mee de BIOS in bij een HP Z200 maar bij de HP Z210 lukt het weer wel..