Specificaties 22" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

LG L226WTQ-SF Zilver, Zwart Review

TuutjDrie 5 december 2007, 1.618 views

LG L226WTQ-SF Zilver, Zwart

Pluspunten

• Geen pixeldefecten
  • Prijs (Tov zijn grote concurrent "Shiny Samsung")
  • Reactiesnelheid 2ms
  • Contrast 3000:1

Minpunten

• Kan eigenlijk niks opnoemen, misschien de ietwat onhandige plaats van de aan en uitknop

Ik ben zeer te spreken over dit scherm. Mijn vader had een paar maanden geleden de LG 1919S gekocht en was hier ook zeer over te spreken (geen pixeldefecten, goede helderheid en contrast).

Het design vind ik super. Persoonlijk vond ik deze mooier dan de populaire samsung. De samsung was iets te glimmerig voor mij.

Had nog geen ervaring met tft schermen, maar resolutie enzo ging allemaal automatisch. Geen enkel probleem. Beeldkwaliteit (aangesloten via DVI) is ook helemaal geweldig.

Aangezien deze prijstechnish een stuk voordeliger is dan de samsung, kan ik iedereen aanraden om dit scherm te kopen. (Beelkwalieit van beiden zijn identiek naar mijn mening)

Reactietijd is goed (2ms) en ook het contrast is dik in orde (3000:1). Scherm ziet er mooi afgewerkt uit en heeft een draaibare voet.

Heb jij ook een LG L226WTQ-SF Zilver, Zwart?

Heb deze nu ook al een week en moet zeggen dat het een pracht van een scherm is.
goed ee mee te gamen goed om video's optekijken etc
Hoi

Ik heb dit scherm ook, maar bij DVD kijken zie ik soms fel gekleurde blokjes bij snelle overgangen, heb jij hier ook last van. Valt zeker op als je er iets dichter op zit.
Met welke samsung heb je hem vergeleken en wat denk je dat qua prestatie de beste zou zijn??