ICIDU In Ear Headset HiFi (MI-707215) (Zwart) Review

Stinkjanus 15 oktober 2011, laatste update op 15 oktober 2011, 883 views

ICIDU In Ear Headset HiFi (MI-707215) (Zwart)

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Geluid slecht
  • Zien er gaar uit
  • Geeft stroom

Ik doe per paar koptelefoontjes 2 3 maanden. Meestal ga ik voor Skullcandy Ink'd en ik heb ook nog Seinheisers en Philips gehad. Meestal is m'n budget 20 euro maar toch maar keer de gok genomen en voor iets goedkoops gegaan. Ik heb geen spijt dat ik ze gekocht heb maar ik weet wel dat ik volgende keer voor een toch iets duurder setje ga. Het geluid is gewoon bar slecht maar omdat het in ear is toch te doen omdat alle tonen toch wat meer tot hun recht komen. Hetzelfde geldt voor de bouwkwaliteit. Je ziet de plak zitten en ik dacht ff dat het een beschermhoesje was.. Niet dus.. Ook heb je bij normale in ear koptelefoons nog een kamertje tussen het speakertje en je oor vanwege de rubbertjes. Bij deze is dat niet waardoor het speakertje tegen je huid aan zitten en op sommige moment gewoon stroom geeft wat echt heel ongemakkelijk is. Ik heb zojuist besloten om ze terug te sturen en voor een oud vertrouwd merk te gaan.

• Sony Vaio VPCF12M1E
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een ICIDU In Ear Headset HiFi (MI-707215) (Zwart)?

Dat 'elektrocuteren' lijkt me geen aangename ervaring met deze 'headset'. Ook doet de naam ervan denken dat er ook een mic aanwezig is maar dat lijkt me stug. :z
ik zou als ik jou was heeel dure in-ears halen, daar ben je geheid zuinig op!

de meeste iets duurdere sennheisers worden geleverd met een beschermhoesje wat echt goed werkt!
Ja dat durf ik niet aan! Die Seinheisers waren gaven ook echt loepzuiver geluid. Waren 25 euro ofzo en zijn lang meegegaan. Bij mij gingen ze voornamelijk toch kapot vanwege een breuk in de kabel..
Zitten er niet op volgens mij
Randaardestekker gebruiken op je smartphone. :)
ICIDU oordopjes.. verselijk! :(
1 dag gebruikt meteen weggegooid ;s