Philips 26PF3321 (26") Review

Dannydekr 25 juni 2007, 1.163 views

Philips 26PF3321 (26")

Pluspunten

• Beeldkwaliteit, geluidskwaliteit, bediening, instellingen

Minpunten

• Geen VGA/DVI
  • p.s.
  • Platformen is niet echt relevant voor een HDTV, maar heb het getest met gewone kabel TV, XBOX360 en de gewone XBOX en DVD.

Is echt een hele goede televisie, en ik raad hem iedereen aan. Heb hem voor 450 euro bij de mediamarkt gekocht en heb er absoluut geen spijt van. Geen één dode pixel en het beeld is erg helder. De kleuren zijn precies zoals ze moeten zijn, en na wat fijntweaking met contrast kan je het precies zo afstellen als je wil..

Automatisch naar zenders zoeken ging heel snel, Binnen 1 minuut ongeveer had hij alle kanalen gevonden en deze op volgorde gezet. Het enige kanaal wat hij blijkbaar niet had gevonden was Comedy Central, maar na handmatig zoeken hebben ik die zeer snel kunnen instellen.

Het geluid is heel erg goed voor zulke standaard boxen. Het virtuele Dolby Surround klinkt ook aardig, alleen vind dat je soms wel verschil hoort tussen de hardheid van het geluid bij verschillende dingen.

Met de 360 werkt hij ook erg goed, alles ziet er mooi uit.

Het enige nadeel vind ik dat hij geen VGA ondersteunt. Maar voor de rest zitten alle aansluitingen er in principe op die je nodig hebt. Toch blijft dat VGA/DVI gedoe jammer. Begrijp dat er heel wat mensen zijn die toch af en toe een HR-XVID film willen afspelen via hun PC.

Heb jij ook een Philips 26PF3321 (26")?