Specificaties 15,5" (1366x768), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Sony Vaio VPCEB3S1E/BQ (Zwart) Review

Yobo1lNewbie 7 oktober 2011, 318 views

Sony Vaio VPCEB3S1E/BQ (Zwart)

Pluspunten

• Stil
  • Goede vga kaart
  • snelle cpu
  • Mooi design (voor het deksel raad ik wel een sleeve aan)

Minpunten

• Toetsenbord is niet te gebruiken met sommige spelletjes, fifa bijvoorbeeld. wanneer je schuin naar voren loopt kun je niet ook nog eens rennen en passen/schieten. Het toetsenbord ondersteund dit niet, dat werd mij ook bevestigd door de klantenservice. Schijnt bij veel vaio's zo te zijn.
  • Touchpad wat meer naar links geplaatst.
  • Usb poorten zitten rechts, ter hoogte van de processor sticker en andere stickers.

Ik vind de Sony Vaio niet echt goedkoop, maar je hebt er een schitterend apparaat voor.
Helaas kwam niet veel later de Sandy Bridge i5 uit, maar dat hou je toch met de techniek.
De videokaart bevalt zeer goed, ik kan alle spelletjes op een fatsoenlijke resolutie spelen.
De harde schijf heb ik er uit gehaald omdat ik een vertex 2, 120 gb SSD heb.
Dit levert mij een zeer prettige 7.7 windows score op, (qua harddisc)
verder
6.9 op cpu
6.9 op ram ( ik ben van 4 naar 6gb ddr3 gegaan)
6.7 op grafisch (2x) dat is naar mijn mening niet slecht voor een notebook
en zoals ik al zei een 7.7 op de hard disc.
Het apparaat is verder stil, typt heerlijk!.
Enige minpuntje is dat het touchpad niet in het midden maar wat meer links zit, ik kom er vaak met mijn handpalm tegen aan....
En de usb poorten zitten rechts waar ik normaal mijn muis heb liggen, het was fijner geweest als ze wat meer naar achter zaten, of links.

Heb jij ook een Sony Vaio VPCEB3S1E/BQ (Zwart)?