HP PhotoSmart Plus e-all-in-one printer (CN216B) Review

mackmighty 4 oktober 2011, 889 views

HP PhotoSmart Plus e-all-in-one printer (CN216B)

Pluspunten

• E functies dus driverless te gebruiken
  • Wireless scannen
  • Touchscreen

Minpunten

• Scannen gaat langzaam
  • Initieren print duurt even
  • Afdrukostn zijn redelijk

Deze multifunction heb ik gekocht vooral voor de e functies. We hebben meerdere ipad's, iphone, compu's met windows en linux dus ik wilde iets hebben zonder drivers. Dit was de beste optie. Printen via ipad gaat gewoon door een foto of pdf door te sturen naar een emailadres. Online wordt het geheel voorbereid voor de printer en doorgezonden. Dus de printer krijgt door of die een oo moet printen op fotopapier of tekst op gewoon papier.

Met de de windows of mac software is wireless scannen mogelijk. Ook een scan initieren vanaf het apparaat kan waarbij je naar bestand, pdf, jpg of email kan kiezen. Scan kwaliteit is redelijk goed.

Installatie is erg makkelijk. Hij zoekt binnen je netwerk, gevonden en dan is het klaar.

Al met al erg tevreden met deze aankoop. Separate cartridge. Duurzaamheid moet zich nog bewijzen

Heb jij ook een HP PhotoSmart Plus e-all-in-one printer (CN216B)?

Als je toch niet de moeite neemt om een serieuze review te schrijven, schrijf er dan geen.
Hartstikke irritant voor mensen die opzoek zijn naar goede reviews/ervaringen van mensen voordat ze een aankoop doen.