Logitech HD Webcam C270 (Zwart) Review

headsh0t 4 oktober 2011, laatste update op 4 oktober 2011, 6.940 views

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Pluspunten

• Goede beeldkwaliteit
  • Goede prijs
  • Goede bouwkwaliteit

Minpunten

• Logitech Vid programma wat ik nooit gebruik, alles gebruik ik in WLM
  • Automatische gezichts volging totaal overbodig voor mij

Design & bouwkwaliteit Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 3
Webcam is makkelijk te installeren, en de beeldkwaliteit en prijs verhouding is super goed. De webcam is ook goed qua bouwkwaliteit / stevigheid. De Logitech Vid applicatie had van mij niet gehoeven, ik heb het niet nodig (persoonlijk natuurlijk). Het enigste wat ik totaal niet belangrijk vind is de functie 'je gezicht volgen'. Kan misschien handig zijn voor iets, maar ik gebruik het ook niet. Voor goeie beeldkwaliteit is deze zeer goed voor de prijs. Geen miskoop maar een aanrader.

Heb jij ook een Logitech HD Webcam C270 (Zwart)?

Ik sluit me helemaal aan bij je review.
Ik heb deze cam gisteren gekocht en ben er tevreden mee.
Leuke prijs, goede kwaliteit zowel beeld als materiaal.
Misschien voor de geeks onder ons wel leuk, er zijn een soort apps die je downloaden kan.
Inloggen dmv van gezichtsherkenning.

Mike
Is het geluid ook van goede kwaliteit?
Gaat via de usb neem ik aan ipv 3,5mm jack.

Ben namelijk aan het twijfelen of ik deze moet aanschaffen, wil er namelijk wel 1 met een goeie microfoon..

Rosjee
Waarom niet gewoon een losse Hama VOIP microfoon? Kost maar 8 euri incl. verzendkosten en het geluid is lekker helder