Logitech HD Webcam C270 (Zwart) Review

headsh0t 4 oktober 2011, laatste update op 4 oktober 2011, 6.941 views

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Pluspunten

• Goede beeldkwaliteit
  • Goede prijs
  • Goede bouwkwaliteit

Minpunten

• Logitech Vid programma wat ik nooit gebruik, alles gebruik ik in WLM
  • Automatische gezichts volging totaal overbodig voor mij

Design & bouwkwaliteit Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 3
Webcam is makkelijk te installeren, en de beeldkwaliteit en prijs verhouding is super goed. De webcam is ook goed qua bouwkwaliteit / stevigheid. De Logitech Vid applicatie had van mij niet gehoeven, ik heb het niet nodig (persoonlijk natuurlijk). Het enigste wat ik totaal niet belangrijk vind is de functie 'je gezicht volgen'. Kan misschien handig zijn voor iets, maar ik gebruik het ook niet. Voor goeie beeldkwaliteit is deze zeer goed voor de prijs. Geen miskoop maar een aanrader.

Heb jij ook een Logitech HD Webcam C270 (Zwart)?