Logitech K750 Wireless Solar Keyboard (Qwerty US) Review

Sten_Vampire 28 september 2011, laatste update op 28 september 2011, 1.790 views

Logitech K750 Wireless Solar Keyboard (Qwerty US)

Pluspunten

• dun -> ergonomisch
  • nooit batterijen verwisselen
  • schaarscharnierende toetsen
  • stijlvol
  • vuil komt niet / nauwelijks in dit toetsenbord

Minpunten

• programmeerbare knoppen zodat ze dubbele functie hebben zoals FN (niet extra knoppen)
  • prijs als je op je budget zit, maar ik vind het niet duur voor een toetsenbord met zonnepanelen

Hoe awesum is het om een toetsenbord te hebben die op zonnepanelen werkt en zodoende nooit opgeladen hoeft te worden? Hij laadt zich gewoon op in mijn kamer met alleen mijn gordijn open waar geen direct (zon)licht op staat.

Ja ik ben natuurlijk niet objectief, ik heb net het vrouwtje uitgepakt en ik ben er helemaal gelukkig mee. Waarom vrouw? Sjonge ik heb nog geen toetsenbord gezien die slanker en sleeker is dan de K750. Geweldige zwarte lak met een witte rand die nog te zien is. De toetsen zijn niet druk maar simpel en stijlvol.

Het toetsenbord typt geweldig. Ik vind het handig dat in plaats van extra toetsen, een aantal toetsen een dubbele functionaliteit hebben. (zoals bij laptops vaak gebruikt wordt)

Toetsen zitten goed vast, heb er een beetje aan gewrikt, voelt stevig aan. Drivers gaat allemaal automatisch, de solar app die logitech aanbied is ook gaaf! Maar je zult het nooit nodig hebben sinds je toetsenbord toch nooit op zal zijn. Of je zal allergisch voor licht moeten zijn...

Het toetsenbord reageert erg snel. Denk niet dat mensen het verschil niet kunnen merken tussen een bedraad game toetsenbord of deze draadloze. Ik snap wel dat als je perfectionist bent dan moet je je perfecte game systeem niet laten be´nvloeden door draadloze interferenties en delay. Maar ik ga d'r lekker gebruiken bij mijn games! Ik voel geen verschil.

Succes met je zoektocht naar een passend toetsenbord!

Heb jij ook een Logitech K750 Wireless Solar Keyboard (Qwerty US)?