Conceptronic CSIMU USB SIM Card Reader (USB)) Review

Sibbe 6 juni 2007, 332 views

Conceptronic CSIMU USB SIM Card Reader (USB))

Pluspunten

• Goedkoop en eenvoudig toestel dat zijn werk doet.

Minpunten

• Binnenin kraakt het stopmechanisme veel te snel af bij het invoeren van een sim-kaart. Heb er enkele tientallen in gebruik.

Drivers en ondersteuning Score: 3
We hebben voor deze sim-kaart-lezers gekozen omwille van de lage prijs (<10 euro). Gelijkaardige producten kosten snel 30 euro. We hebben er 50 in gebruik.

Hij is verder compact een de software is eenvoudig in gebruik.
De installatie lijkt te lukken zonder admin-rechten, maar hij zal toch niet werken.

Jammergenoeg gaan ze één voor één defect doordat het plastic te snel afkraakt dat binnenin moet voorkomen dat de simkaart te diep geschoven wordt.

Ik hiervoor nog een oplossing aan het zoeken, eventueel samen met de fabrikant want dit wijst op slecht ontwerp en dus fabricagefout.

Heb jij ook een Conceptronic CSIMU USB SIM Card Reader (USB))?