LG BD660 Review

babak17 13 september 2011, laatste update op 14 september 2011, 2.698 views

LG BD660

Pluspunten

• goede mediapalyer
  • goedkoop

Minpunten

• WMV files kan niet afspelen
  • niet zo veel apps

Geluidskwaliteit Score: 5
Hij is een goede 3d blu-ray palyer en mediapalyer.

uitpakken en installeren
binnen 5 minute was ik klaar. HDMI naar mijn Marantz en in menu geluid instellen(passtrough).

Beeldkwaliteit
Hij speelt MKV files met 1080p beeld zeer helder. hij kan bijna alle formaten :
MPO (3D Standaard), MPEG2, DivX, MPEG4 AVC (H.264),DivX HD,MKV,AVCHD (DVD±R/RW).
Bovendien hij speelt subtitle files. Ik heb deze twee formaten getest: srt, sub en werkt prima. hij heeft mkv menu dat je kan geluid verandren of andere subtitle gebruiken of uitzeten.

Geluidskwaliteit
Hij speelt MKV files met 1080p beeld en DTS-HD 7.1 Master geluid (paastrough) door naar mijn Marantz. hij kan ook downmix naar 2.0. Hij heeft codec voor deze formaten:
HD-AudioJaDolby Digital, Dolby Digital plus, Dolby TrueHD, DTS, DTS HD (Master Audio)

Hij heeft ook Youtube en een paar andere apps.

Heb jij ook een LG BD660?