Specificaties On-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Philips SHC5100 HiFi (Zwart) Review

Maxxi 10 september 2011, 1.053 views

Philips SHC5100 HiFi (Zwart)

Pluspunten

• Zit redelijk lekker
  • Relatief goedkoop

Minpunten

• Diep trieste geluidskwaliteit
  • Te korte kabels

Vol goede moed mij nieuwe aankoop aangesloten. Direct viel me op hoe kort zowel de charger kabel als de audio input zijn. Ik heb mijn TV op een meubel staan en in de ruimte eronder overige apparatuur. De kabel is te kort voor deze (standaard?) opstelling.

De bouwkwaliteit is cheap en maar voelt wel zacht aan. Op zich zit hij redelijk lekker.

De geluidskwaliteit sluit volledig aan bij de andere review van een mede tweaker waar naar een DOA gehint word. Er is een contante ruis ook als de TV op mute staat. Tevens "zoemen" alle tonen vaag na. Het klinkt als de chineze klone oordopjes die ik laatst voor 3 euro op de markt heb gekocht. Ik heb ook een andere geluidsbron geprobeerd met hetzelfde resultaat.

Zoals je zult begrijpen heb ik na 10 min alles weer ingepakt en ga hem z.s.m terug brengen.

Dat Philips zo iets voor 44 euro durft te verkopen.

Heb jij ook een Philips SHC5100 HiFi (Zwart)?

Kabeltjes te kort? daarboven staat toch echt: "Philips SHC5100 HiFi (Zwart) review door Maxxi
Gesloten, 10Hz, 20kHz, Draadloos radiogestuurd, Zwart"
de zender moet natuurlijk wel gevoed worden en een audiosignaal ontvangen. En dat gaat wired. De rest van de set is wireless. Kan mij stiekem niet voorstellen dat je opmerking serieus is.

Vwb de headset, wat verwacht je ook voor 44 euro. Daar kan je ook geen kwaliteit voor aanschaffen.