Creative Zen Vision:M 60GB (USB 2.0) Review

orejas 4 juni 2007, 1.130 views

Creative Zen Vision:M 60GB (USB 2.0)

Pluspunten

• Goed organiseerbaar
  • Allerlei soorten media afspeelbaar
  • USB host functie
  • Batterijduur

Minpunten

• Krasgevoelig (advies; neem een skin Ún een case!)

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik heb tijden- en tijdenlang gezocht naar een goede mp3-speler, waarbij ik een behoorlijk eisenpakket op tafel legde. Deze eisen waren;
1. USB-host feature; want ik wil onderweg zonder tussenkomst van computers foto's op mijn mp3 kunnen zetten.
- Deze speler biedt dat (als je een accessoire bij bijv. gomadic koopt zelfs zonder tussenkomst van de dongle)!
2. Goed scherm; wil ook lekker een filmpje/serietje/fotootje op behoorlijke kwaliteit kunnen laten zien/kijken
- Van alle spelers die ik gezien heb heeft deze met afstand het beste scherm).
3. Heel veel opslag en de mogelijkheid de mp3 speler als verwisselbare schijf te gebruiken.
- Met de 60 gb heb ik meer dan voldoende opslagmogelijkheden en heb ik 16gb van de speler ingericht als verwisselbare schijf om zo ten alle tijde belangrijke data bij me te kunnen dragen.
4. Gebruiksvriendelijkheid; met meer dan 200 albums, 50 video's en 1000'en foto's op de speler moet ik er wel makkelijk bij kunnen.
- Nu heb ik zelf geen ervaring met andere spelers, maar uit alle reviews die ik heb gelezen begreep ik wel dat deze speler (net als de ZVM 30 gb) een heel goede interface heeft.

De voordelen die de 60gb heeft tov de 30 gb waren voor mij voldoende reden de duurdere 60 gb te kopen. Twee keer zo veel opslag, USB-host functie en de betere betere batterij zijn volgens mij de 90 E waard.

Al met al ben ik enorm tevreden met de speler en heb dan ook meteen toen hij binnen was, om het lieve beestje te beschermen, een BestSkinEver en een Kroo case besteld. Tevens heb ik Creative EP-630 oordoppen erbij gekocht om het maximale aan geluid uit de ZVM te halen. Heel erg fijn!

Heb jij ook een Creative Zen Vision:M 60GB (USB 2.0)?