Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Pioneer SE-M285TV (Zwart) Review

Toppertje 9 september 2011, 462 views

Pioneer SE-M285TV (Zwart)

Pluspunten

• goede geluidsweergave

Minpunten

• soms is het draad té lang.

Handige koptelefoon met een mooi lang draad (soms iets te lang). Geeft een goeie geluidsweergave en zit lekker op het hoofd, ook als ik hem lang op heb zit hij me eigenlijk niet in de weg.

Ik heb hem gekocht omdat ik vaak op mijn kamer films wil kijken, maar omdat ik nog wat broertjes en zusjes om me heen heb moest het geluid wel zacht staan, ik had geen geld om een dure draadloze koptelefoon te kopen en heb toen voor deze koptelefoon gekozen, en hij bevalt me prima.

Heb jij ook een Pioneer SE-M285TV (Zwart)?