BFG Geforce 7600 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI) BFGR76256GTOCE Review

Clementine 2 juni 2007, 239 views

BFG Geforce 7600 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI) BFGR76256GTOCE

Pluspunten

• = Design
  • = Prijs / kwaliteit verhouding
  • = Hitte

Minpunten

• = Geluids productie

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Na 3 jaar met een nogal verouderde computer te hebben gewerkt was het afgelopen augustus tijd voor een nieuwe computer.

Mijn keuze werdt deze: www.kboem.nl/computer

Hierbij heb ik 2 x een BFG 7600 GT OC gekocht. Naar mijn mening toen leuke kaarten die samen een leuke sli setje vormden. De reden dat ik geen 7950gt nam was omdat ik bang was dat tegen de tijd dat ik een 2e kon kopen deze misschien niet meer in het assortiment was.

Ik gebruik de videokaarten nu zo'n 10 maanden en ik ben zeer over ze te spreken. Tijdens normaal gebruik van een computer en visuele programma's als photoshop doen ze hun werk uitstekend en heb ik dan ook weinig op te merken.

Tijdens het gamen is er ook geen probleem met de snelheid van de kaarten en hoe mooi het allemaal is, het enige probleem was de hoeveelheid geluid die ze maakten. Dit vond ik zelf niet acceptabel en dus heb ik maar 2 nieuwe coolers gehaald van zalman die meer dan genoeg koeling geven maar met minder lawaai.

Al met al zijn dit 2 kaarten die zeker het geld waard zijn en waar je een hoop plezier mee kan hebben, hoewel het aan te raden is bijvoorbeeld een 8800gtx te nemen als je de nieuwe generatie spellen wilt spelen.

Heb jij ook een BFG Geforce 7600 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI) BFGR76256GTOCE?