Samsung YP-K5JAB, 4GB (USB 2.0, Radio) Review

N3oC 25 mei 2007, 247 views

Samsung YP-K5JAB, 4GB (USB 2.0, Radio)

Pluspunten

• Goed geluid (ook van de speaker)
  • Mooie afwerking
  • Duidelijke besturing
  • Geen I-Tunes nodig

Minpunten

• Wordt snel vies bij besturing
  • Features mogen iets uitgebreider (beetje karig menu)
  • Niet blind te besturen (I-Pod bijvoorbeeld wel)

Geluidskwaliteit Score: 4
Kort geleden deze mp3 speler gekocht. Was een leuke aanbieding (199,00). Ik was direct verkocht. Het is een niet heel uitgebreid apparaat maar hij hoeft alleen muziek af te spelen.

Hij is snel met afspelen, en redelijk stabiel. Nog geen rare crashes mee gehad. Radio is ook goed en weinig tot geen ruis. De bijgeleverde koptelefoon geeft goed geluid maar is naar mijn mening toch erg lelijk (grote doppen in je oren). De externe speaker is ook wel een leuk speeltje, wanneer je geen internet hebt (op school oid) kan je toch lekker werken en muziek luisteren.

Mijn broertje was ook direct verkocht aan het apparaat en heeft er ook een aangeschaft, wederom geen problemen en niets dan lof over de speler.

Al met al ben ik zeer tevreden met mijn nieuwe speeltje :D

Heb jij ook een Samsung YP-K5JAB, 4GB (USB 2.0, Radio)?