iiyama ProLite E1900S-B2 (19", 2ms g>g, D-Sub/DVI-D, Zwart) Review

Neko Koneko 22 mei 2007, 486 views

iiyama ProLite E1900S-B2 (19", 2ms g>g, D-Sub/DVI-D, Zwart)

Pluspunten

• Mooie kleuren, helder beeld, solide kwaliteit hardware.

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar

Mijn eerste losse TFT scherm, heb hiervoor altijd bij CRT gezworen maar die dingen nemen me gewoon teveel ruimte in. Heb eerst een 19" breedbeeld overwogen maar die vond ik eigenlijk maar klein vergeleken met een 19" scherm in 4:3 verhouding, en zodoende heb ik voor dit scherm gekozen omdat Iiyama toch wel een goede reputatie heeft op het gebied van beeldschermen.

Het scherm heeft een goed contrast, mooie kleuren en ziet er verder goed uit. Jammer dat er geen DVI kabel bij zat, die moet ik nu helaas zelf aanschaffen. Verder ook geen zaken als een ingebouwde USB hub of iets dergelijks, en het scherm is ook niet in de hoogte verstelbaar. De ingebouwde speakers heb ik niet geprobeerd omdat ik zelf een 2.1 setje heb, en de speakers daarvan gebruik.

Heb jij ook een iiyama ProLite E1900S-B2 (19", 2ms g>g, D-Sub/DVI-D, Zwart)?