Specificaties Socket A met NVIDIA nForce2 chipset - Bekijk alle specificaties

Abit AN7, nForce2 (Sound 5.1, Lan, SATA) Review

RRX 12 april 2005, laatste update op 1 januari 1970, 193 views

Abit AN7, nForce2 (Sound 5.1, Lan, SATA)

Pluspunten

• Uitgebreide doos met alles aanwezeg wat nodig is, genoeg features op het moederbord.

Minpunten

• USB werkt niet goed, cooler snel kapot.

Layout Score: 4
In de eerste week dat ik het moederbord had, ging het coolertje van de chipset al lawaai maken. Die heb ik nu vervangen door een Zahlman fanloze cooler.

Compatibiliteitsproblemen met hardware: Als ik mijn cardreader heb aangesloten start de PC niet op (cardreader werkt prima op een andere pc) ook met mijn bluetooth USB stick had hij in het begin problemen, dit heb ik nu "opgelost" door hem in mijn toetsenbord aan te sluiten.

Bios updates hebben hiertegen niet geholpen.

Heb jij ook een Abit AN7, nForce2 (Sound 5.1, Lan, SATA)?