Specificaties WiFi, 2TB - Bekijk alle specificaties

AC Ryan Playon!HD PlayOn! HD 2TB Review

Jlampie 25 augustus 2011, 1.019 views

AC Ryan Playon!HD PlayOn! HD 2TB

Pluspunten

• Makkelijke en complete installatie
  • Speelt een hoop af

Minpunten

• NIet zo heel snel

Geluidskwaliteit Score: 5
Recent de Playon!HD 2tb gekocht en mijn eerste indruk is prima. De spullen worden compleet geleverd, composiet kabel, hdmi kabel, en usb kabel aanwezig. Min puntje is dat je de nederlandse handleiding moet downloaden. Een voordeel daarvan is dan weer dat het lettertype groter is en dat je op de website meteen FAQ kan lezen mocht er want mis gaan.

Installeren / aansluiten gaat makkelijk, daarna meteen de update er op gezet. De update ging in een keer goed, je moet wel even geduld hebben want het laden duurt wel even (10min). De snelheid zal bij het nieuwe type HD2 wellicht sneller gaan.

Het menu is makkelijk en goed leesbaar op 37inch, mooi scherp beeld.

Via de USB host gaat het volzetten van de schijf erg makkelijk. Ik heb de player via met de kabel verbonden aan de router (die staat er naast dus hoefde geen dongle aan te schaffen ). Direct kontakt waardoor ik de films ook direct van de laptop kan streamen.

Heb ook al youtube gekeken ziet er erg leuk uit maar meer als een leuke bijkomstigheid en geen vereiste.

De overige functies nog niet bekeken maar ik heb het vertrouwen dat dit ook wel goed komt, meer hierover later...

NB: Heb de Playon HD 2tb gekocht in plaats van de HD2 omdat ik opzoek was naar een goedkope 2tb oplossing.

• WD Mybook 1tb

Heb jij ook een AC Ryan Playon!HD PlayOn! HD 2TB?

Reviews door de redactie

Opzich een goede review, echter heb ik nog twee vragen. De eerste, heb je al bluray films gestreamt vanaf een pc zoja hoe gaat dit?
Tweede vraag is, waar heb je hem gekocht?
Ik heb de Playon! gekocht bij Computerland Utrecht, en bluray Films Streamen vanaf me pc via de Mediaspeler is bij mij onzin, dan koppel ik me Laptop aan me TV met een HDMI kabel.

Bluray direct afspelen gaat ook prima!