Asus A8V, K8T800 Pro (Sound, LAN, SATA-RAID) Review

tuxdapinguin 17 mei 2007, 476 views

Asus A8V, K8T800 Pro (Sound, LAN, SATA-RAID)

Pluspunten

• Goekoop geprijst voor de features goed voor de prestaties is die goedkope prijs wel te merken

Minpunten

• Verkeerde drivers voor de SATA devices waren mee geleverd
  • Het moederboord kon niet out of teh box opstarten met alleen een usb toetsenboord
  • De bios is matig

Layout Score: 4
Ik heb dit mobo een poosje gekocht en liep gelijk tegen problemen aan:

-Verkeerde drivers voor de SATA devices waren mee geleverd
-Het moederboord kon niet out of teh box opstarten met alleen een usb toetsenboord
-De bios is matig

Verder als het eenmaal werkte en je deed GEEN GEKKE dingen liep hij wel...

Toch heb ik in de tijd dat ik dit product heb gekocht best nog wel goed kunnen werken. Overclocken was er niet echt bij vanwege de totaal niet geschikte chipset die op het moederboard was. In het begin had ik tevens wat vastlopers als er een pci kaart inzat maar ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat ik niet in de bios had aangegeven dat hij een pci kaart gebruikte, de pci kaart was btw een XFX Nvidia Geforce MX 4000 128mb kaart die ik overigens voor zijn prijs zeer goed vond...

Heb jij ook een Asus A8V, K8T800 Pro (Sound, LAN, SATA-RAID)?

De overclockbaarheid van dit boord is mi helemaal niet zo slecht als jij het doet overkomen.
Het is misschien niet HET oc-board, maar ook op GoT heb je kunnen lezen dat er behoorlijke snelheden mee gehaald konden worden.

Aangezien m'n CPUtje niet zo hard wil (2600 ongeveer) ben ik een tijdje terug met de bus gaan spelen.
Resultaat was toch vrij aardig voor een relatief goedkoop bord.