Specificaties Race-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

DiRT 3, PC (Windows) Review

a.broers80 17 augustus 2011, laatste update op 17 augustus 2011, 771 views

DiRT 3, PC (Windows)

Pluspunten

• Beeldkwaliteit,snelheid, gameplay, besturing met G25 dik in orde.

Minpunten

• De aanwezigheid van Ghymkhana. Dit is enorm stressverwekkend en doet afbreuk aan het spelplezier.

Stabiliteit Score: 3
Replaywaarde Score: 2
Besturing Score: 4
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 4
Ik heb sinds Dtm Racedriver 1 en Colin McRae 2004 alle race sims gekocht van Codemasters.Vanaf Race Driver Grid en Dirt 1 vond ik de kwaliteit steeds beter worden. Vooral Dirt 2 bleef ik steeds maar draaien. Ik had dus hoge verwachtingen van Dirt 3. Wat mij gruwelijk tegenvalt is de Ghymkhana .....Dat hoort naar mijn mening niet thuis in een beetje serieuze race game. Ik kan hier niet zeggen hoe een ongelofelijke ....zooi ik dat vind.Net zoals ze Microsoft hebben gedwongen om een versie van Win 7 uit te brengen zonder mediaplayer ( De zogenaamde N versie) zouden ze ook Codemasters moeten dwingen om van Dirt 3 een versie zonder Ghymkhana uit te brengen. Voor de Game niets dan lof, alleen als er een Dirt 4 komt en weer met die Gghymkhana ...zooi dan hoeft het voor mij niet meer.

Heb jij ook een DiRT 3, PC (Windows)?

Reviews door de redactie

Vriend broers,

Bedankt voor de korte kijk in je gefrustreerde hersens over de toevoeging van Ghymkhana aan Dirt 3, echter deze plaats op Tweakers.net is voor reviews...

Waarom maak je er niet een echte review van waarin je de toevoeging van Ghymkhana bespreekt t.o.v. de vorige Dirt?
Meningen verschillen, het zal best leuk zijn als je het onder de knie heb.

Spel draait wel lekker zeker met die videokaarten van je =)
Mijn review over Dirt2 zou ongeveer dit worden op jouw manier:
Ik vind het spel geen moer aan omdat het een irritante zooi is vanwege het microsoft game whatever inlogsysteem wat xbox dus ook heeft.
Het menu is waardeloos, je bent altijd maar aan het wachten, het is niet duidelijk wat er precies moet gebeuren en de besturing is in elk geval een drama op een toetsenbord, joypads worden niet ondersteund en toetsen linken aan knoppen op een joypad is gewoon niet leuk.

Maar goed, liever ietsje meer info over de game dan alleen de Ghymkhana frustratie :)
Een review kun je het inderdaad niet noemen. Maar ik ben ook niet echt iemand die het beter kan.

In ieder geval kan ik broers wel volgen. Heb het spel nu ook sinds dit jaar, via de summersales van steam, en heb het nog steeds niet uitgespeeld. In feite: elke keer dat ik die Ghymkhana missies moet rijden, begin ik al te puffen. Xbox controller of niet, ik haal nooit de scores :D

Begrijp ook niet wrm dat je die ghymkhana perse moet spelen. i don't like.

Dirt 1 draait jammer genoeg niet vlot op mijn phenom (wel op voormalige p4 3.0 ghz) maar deze 3 wel! bizar.

[Reactie gewijzigd door vochtige op 18 augustus 2011 00:06]

die kaarten hebben geen direct X 11, maar dit noem ik ook geen echte review, gewoon om je gevoelens kwijt te kunnen over ghymkana, en als je het niet leuk vind speel je het toch lekker niet. klaar is kees xD
Wellicht is het mijn idee, maar klagen jullie nou serieus dat Gymkhana te moeilijk is? In mijn ogen is het juist veel te simpel en kan ik er daarom geen echte bevrediging uit halen... Desondanks vind ik het wel leuk blijven om even flink wat trucs uit te halen :)

Overigens miste ik wel een aantal dingen uit DiRT 2, vooral het show element met het vuurwerk en bovenal de Section-mode(waarin per sector de snelste tijd bepaald wordt en diegene die in de meeste sectoren hoog scoort wint).
Negatieve eigenschappen:

Ik vind dit juist een GEWELDIGE aanvulling in het spel.
Maarja, dit is natuurlijk een eigen mening, maar om daardoor het spel een mindere rating te geven vind ik persoonlijk een beetje jammer.
Blijven oefenen met Ghymkhana, ik heb het redelijk onder de knie nu :Y)