HP Wi-Fi Direct mobiele muis (LQ083AA) Review

bitbot 17 augustus 2011, 3.116 views

HP Wi-Fi Direct mobiele muis (LQ083AA)

Pluspunten

• aan en uit knop
  • connect knop
  • laser

Minpunten

• net iets te klein
  • 2x AA battery

leuke muis
vind hem voor mezelf wel niet iets te klein
had in het begin wel wat problemen maar goed na contact met hp en even googlen
was het probleem op gelost

wat hp mij aanraade

verwijder de oude installatie
en installeer het weer op nieuw

1 ding dat ze zijn vergeten er bij te zetten

stap 1:
ga naar uitvoeren (win XP users) type cmd (uitvoeren als administrator)

stap 2:
typ of copy:
netsh wlan start hostednetwork en druk op enter

Heb jij ook een HP Wi-Fi Direct mobiele muis (LQ083AA)?

Beetje karige review?

Doe eens wat foto's waar op je laat zien hoe klein de muis wel niet is en vertel ook eens wat over het Wi-Fi gedeelte aan de muis?
Wat is het voordeel van Wi-Fi t.o.v. bluetooth? En hoe zit het met het energieverbruik?
het voordeel is dat je nu een extra USB poort vrij hebt
~9 maanden op batterij

[Reactie gewijzigd door bitbot op 30 november 2011 14:13]

Dit is meer een 'tip' voor ergens op GoT / forum dan een 'review'
Waarom heb je voor een wifi muis gekozen?
Een hele leuke muis als hij zou werken.

Batterijen door gemeten vol.

kreeg eerst de melding "SOFTAP NIET BESCHIKBAAR"

Zie link

Wat een virtuele router schijnt te zijn. Zelfs een nieuwe WIFI PCI-E mini kaart gekocht die dit wel schijnt te ondersteunen de INTEL Wifi link 6200 en prompt word hij nu wel herkent krijg zelfs de naam en IP nummer maar tocht word de muis niet gevonden en ge´nstalleerd

"waar is de Hammer"

Denk dat ik hem maar terug ga sturen naar de webshop met de melding "WERKT NIET"

HP

ALS JE SPULLEN VERKOOPT LAAT HET DAN OOK WERKEN OP NOTEBOOKS MET WIFI DANK U WEL.

Ga mensen niet op de proef stellen met niet goed doorontwikkelde software die niet plug en play blijkt te zijn bovendien ook nog de nieuwste hardware vereist.

Zeer teleurgesteld daarom Cijfer 0,0 voor gebrekkige software en mislukte installaties.0.0

Waardeloos product tot dus ver.

[Reactie gewijzigd door LEX63 op 4 september 2011 17:35]

Uit ergernis maar een bluetooth muis gekocht. omdat mijn oude Trust muis dringend aan vervanging toe was.

De muis gaat morgen op de post en vraag mijn geld terug of een tegoedbon.

De Kingston bluetooth muis werd in ieder geval makkelijk herkend de installatie een fluitje van een cent.

De WIFI muis heeft nog een lange weg te gaan zeker de HP WIFI MUIS
Muis deed het bij mij eerst goed.. Plotseling werkt ie helemaal niet meer.. software opnieuw ge´nstalleerd, nu softAP storing..
ballen ding..
Ik heb hem ook gekocht, de eerste die ik had was na een maand kapot. Toen uiteindelijk wel een nieuwe van de Dixons gekregen (niet anders verwacht).

Ik heb sinds vandaag de tweede dus, en ben ongeveer 2 uur bezig geweest met installeren van software, drivers, virtual mini wifi adapters en de hele mikmak.

Uiteindelijk wel een hele fijne muis, maar het duurt even voordat je hem goed ge´nstalleerd hebt.