Logitech Internet 350 Keyboard (Qwerty, USB, Zwart) Review

E-RIC 8 mei 2007, 6.106 views

Logitech Internet 350 Keyboard (Qwerty, USB, Zwart)

Pluspunten

Minpunten

• Geen, tenzij features gewenst zijn die dit toetsenbord niet heeft, zoals draadloos.

Het Logitech Internet 350 USB toetsenbord is een prima toestenbord voor mensen die gewoon een degelijk, zwart, bedraad toetsenbord willen zonder allerlei tierelantijnen. De indeling is standaard en strak, maar met Vista-toets en sneltoetsen voor: muziekspeler, e-mailclient, browser, calculator, afspelen/pauzeren, volume lager, volume hoger en dempen.
Op de control toets zit een ruitje. Onder bepaalde toetsen zit ook dit ruitje met de bijbehorende engelse benaming voor de sneltoets ctrl+toets. Deze zitten onder P (print), S (save), F (find), Z (undo), X (cut), C (copy), V (paste) en B (bold).

Een sterk punt van dit toetsenbord is de prijs. Zelf heb ik er nog geen 9 euro voor betaald.

Heb jij ook een Logitech Internet 350 Keyboard (Qwerty, USB, Zwart)?

Goed toetsenbord, goede survey. Is deze ook een stof zuiger?

De foto's zien er goed uit en ben van plan mijn Media Keyboard te vervangen door deze. Welk toetsenbord prefereer jij? De Media Keyboard (waar jij ook een survey over schreef), of deze?
Dit toetsenbord wordt gebruikt bij de computer waar m'n ouders op werken. Zelf heb ik er nauwelijk op getypt. De reden voor deze survey is dat er bij dit soort artikelen op internet meestal weinig informatie en goede foto's te vinden zijn.

Ze zijn tegelijk in gebruik genomen. Als ik de stof vergelijk, zit er op het media toetsenbord meer stof, maar ik weet niet of dit Internet 350 toetsenbord tussendoor een keer schoon is geveegd.

Als ik nu weer de keus had, zou ik wellicht ook voor mezelf dit Internet 350 toetsenbord kopen, omdat ik die extra knoppen van het media toetsenbord eigenlijk amper gebruik. De reden voor mij om voor het media toetsenbord te gaan, was de vorige-knop. Deze zat op m'n vorige muis (tegelijk vervangen) en die duimtoets gebruikte ik vaak. Nu druk ik echter eerder op de backspace toets of gebruik de muis, maar ik ga m'n toetsenbord niet vervangen.
Nice keyboard is dit, overleeft de regen ook nog eens! :9