Specificaties Radiogestuurde muis - Bekijk alle specificaties

Logitech Wireless Mouse M310 (Dark Vine) Review

jandebehanger 10 september 2011, laatste update op 2 maart 2012, 545 views

Logitech Wireless Mouse M310 (Dark Vine)

Pluspunten

• Korte usb dongel.
  • De muis pakt lekker beet.
  • Geschikt voor links of rechtshandigen.

Minpunten

• geen

Door dat ik mij bleef storen aan de lange usb dongel van mijn vorige muis, een trust-mi-4150k,heb ik deze muis maar aan geschaft.
Een lange usb dongel geeft geen vrijheid met een netbookje .

In de verpakking zit niet alleen de muis, de korte usb dongel, maar ook een batterij.

Gewoon inprikken, winddoos zoekt een apparaat stuur programma en je kunt aan de slag
De muis is een stuk lichter doordat er slechts een batterij inzit.
Bij de meeste muizen zit aan de onderkant een rode led, deze muis heeft een "Invisible optic"
De korte dongel kan gewoon in het netbookje blijven zitten, als het netbookje in de tas gaat.
Door de vormgeving is de muis geschikt voor links of rechtshandigen.
Logitech schrijft dat de batterij een jaar mee zal gaan, bij de vorige muis moest ik de 2 batterijen ieder maand vervangen.
De usb dongel kan worden opgeborgen in het batterijvakje, is niet echt nodig daar de usb dongel gewoon standaard in mijn netboekje blijft zitten.

Kortom ik ben erg tevreden met deze aanschaf, zo tevreden dat er voor het netboekje van mijn zoon er ook een aangeschaft is.
Gewoon helemaal perfekt en dat voor nog geen 18

Heb jij ook een Logitech Wireless Mouse M310 (Dark Vine)?

Sorry dat ik dit moet zeggen maar dit is wel echt een korte review, vol van schrijffouten en geen structuur. Het is precies of je hebt dit zonder na te denken in 2 min. geschreven.

Maar ja, een muis is maar een muis zeker, 2 sterren dan maar.