Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sony MDR-EX50LP (Zwart) Review

sdevos13 11 augustus 2011, laatste update op 11 augustus 2011, 1.909 views

Sony MDR-EX50LP (Zwart)

Pluspunten

• Goed helder geluid
  • Goede bass
  • De oortjes zijn erg ligt en zitten daardoor lekker

Minpunten

• Slechte afwerking
  • Bedrading is erg dun
  • De 3,5mm aansluiting is te zwak
  • Slechte ondersteuning van Sony

Heb deze oortjes met veel plezier gebruikt. Een van de beste oortjes die ik ooit gehad heb (en dat voor die prijs), op de bouw kwaliteit na.

Deze oortjes zijn na 46 dagen normaal gebruik door een interne kabelbreuk bij de 3,5mm aansluiting helaas overleden.

De reactie van Sony:

Betreffende referentie nummer 26827845 (Case: 26827845)

Allereerst dank voor het schrijven naar het Sony Consumenten Information Centrum, betreffende uw vraag met betrekking tot productinformatie over de Sony .MDR-EX50LP
Indien ik uw bericht goed heb begrepen is heeft u problemen met de kabel van uw apparaat die stuk is.
Betreffende uw vragen hier over kan ik U her volgende mede delen;

Naar aanleiding van uw e-mail berichten wij u dat het ons betreurt dat u problemen ondervindt met uw Sony apparaat.
Spijtig genoeg kunnen wij u geen commerciŽle oplossing aanbieden vanwege het feit dat het defect niet voldoen aan de garantiebepalingen van Sony.

Heb jij ook een Sony MDR-EX50LP (Zwart)?

Dit is geen review, dit is een brief?
Ik weet niet hoor, mijne doen het al meer dan een half jaar. En ik ben er echt niet voorzichtig mee. De geluidskwaliteit is echt heel goed voor z'n prijs, ook zitten ze heel lekker in mijn oren.
Hmm, mijn Sennheiser cx 200 II werden na 2 jaar nog verangen bij BCC na een kabelbreuk. Ik heb nu weer een breuk na 2 jaar dus wil ze eigenlijk niet nog een keer kopen maar dit klinkt ook wel slecht.