Specificaties Socket 1155 met Intel H67 chipset - Bekijk alle specificaties

Intel Desktop Board DH67BL (B3) Review

Centropy 11 augustus 2011, laatste update op 11 augustus 2011, 1.272 views

Intel Desktop Board DH67BL (B3)

Pluspunten

• Recht toe recht aan.
  • Intel Netwerkkaart
  • Layout Sticker (mainboard)

Minpunten

• Geen Moederbord boekje los, alleen op cd.
  • Geen good old VGA of verloopje vanaf hdmi wat ik zou verwachten voor deze prijs.

Layout Score: 4
Even snel een mini review erbij waarvoor ik geen sterren behoef....

Vorige beoordeling is naar mijn ideeen niet ok om een beeld te geven van dit bord.

Bord word netjes geleverd met 2x sata en een cd met drivers en diverse intel software.
Handleiding is prima, en word bovendien geleverd met de bekende layout stickers voor in de binnenkant van je kast, zodat ieder ander direct wat handelingen kan uitvoeren zonder een heel boekwerk er bij te pakken (boekwerk is er overigens niet, word meegeleverd op cd)

Bord liet zich ook makkelijk inbouwen, zeer duidelijk vormgegeven qua waar de schroeven moeten etc.

Maar vorige korte review ofwel simpel zonder woorden vond ik te achterlijk voor woorden.

Bij de Intel borden is het altijd zeer simpel en degelijk, prijzen zijn ook niet zoals je bij een asrock of budgetlijn MSI of wel ander merk dan ook kan verwachten.

Voor een iets gemiddeld hoge prijs voor wat je krijgt, krijg je:

Een Intel bord met goede componenen die meestal zonder poespas hun werk doen en stabiel zijn.
Verwacht van intel geen OC features of allerhande extra poorten etc etc.
Netwerk Nic is mooi uit eigen schuur en voor de meeste een Pré
Soundchip is van realtek en naar mijn weten ook niet de cheapest.

Bij HWI krijgt dit bord overigens ook geen slechte punten behalve wat je van Intel mag verwachten.

Dus als je een bord als dit reviewt beste voorganger, kijk dan eerst is goed voordat je koopt of onderbouw het 1 aan ander qua slechte of negatieve scores.

Mijn niet onderbouwde eindconclusie: Wat u see is what u get, maar dan is het wel van degelijk Intel
Dat kan een Pré zijn of te kort en dan zou ik dus uitwijken naar een ander bordje.

Wil je simpel recht toe recht aan en heb je daar geld voor over... dan kan dit je keuze zijn

• core i3
  • Kingston 4gb Budget serie
  • 64gb Sata600 Crusial SSD
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Intel Desktop Board DH67BL (B3)?

foto's zouden je review nog wat mooier masken en misschien wat stroom metingen. idle en stress ben namelijk van plan mij dit mobo te kopen dat zal dienen als server en main desktop.
Sorry dat is niet mijn intentie, pc is al het huis uit ook, lees anders de uitgebreide review op HWI ervan gewoon zoeken op de productname dan vind je hem. inc stroommeting en foto's
Bedankt voor de toelichting, Centropy. :)
idd een goed bordje. Heb m zelf ook. Vind m net ff strakker dan mn Asus bordje.