Logitech Z-3 (2.1, 2x 10W, 15W, Zilver/Hout) Review

MadMarky 2 mei 2007, 1.022 views

Logitech Z-3 (2.1, 2x 10W, 15W, Zilver/Hout)

Pluspunten

• Nette afwerking

Minpunten

• Ongelooflijk lompe bas, totaal niet in verhouding tot hoog- en middentonen

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 2
Film/gameweergave Score: 2
Muziekweergave Score: 3
Ik heb deze speakers nu 2 maanden in mijn bezit maar ben totaal niet te spreken over de geluidskwaliteit. De satellietspeakers geven best een redelijk geluid, maar de subwoofer is zo ongelooflijk lomp dat deze alles overstemd. Zelfs compleet dichtgedraaid bromt deze nog zo hard mee dat het geen enkel probleem is om deze een aantal kamers verderop nog te horen, bij een normaal geluidsvolume. Games en films zijn een hel omdat alles mee gaat trillen en qua muziek is deze set alleen geschikt voor liefhebbers van hardstyle of hardcore. Die in een goed ge´soleerd vrijstaand huis wonen.
Voor mensen die niet in de bovengenoemde doelgroep vallen zijn er in deze prijsklasse veel betere sets verkrijgbaar.

Heb jij ook een Logitech Z-3 (2.1, 2x 10W, 15W, Zilver/Hout)?

Die lompe bas had ik ook met de Z-2200, de grote broer van de Z-3!
Op wat voor vloer staat de sub? Zitten er poten onder? Misschien dat daar nog iets verbetering uit te halen is.
De sub staat hier niet direct op de tegelvloer, maar op een stevig bijzettafeltje met een houten blad. Deze tafel heeft plastic noppen onder de (metalen) poten.