HP Deskjet D2360 (A4, USB) Review

Gaming247 29 april 2007, 377 views

HP Deskjet D2360 (A4, USB)

Pluspunten

• Goede Linux ondersteuning
  • Printkoppen kosten 10 euro per stuk zwart/kleuren

Minpunten

• Alle kleuren zitten in 1 kop, maar een printkop kost maar 10 euro en dan heb je alle kleuren, dat is dus 3,33 per kleur

Muziekweergave Score: 4
Afdruksnelheid Score: 3
Drivers en stabiliteit Score: 5
Ik heb deze printer voor 33 euro gekocht, en daarvoor had ik even gekeken op www.linuxprinting.org of er ondersteuning was onder Linux, die bleek perfect te zijn. Dus toen ik heb de printer gekocht.
Gelukkig bleek de informatie waar te zijn, in Ubuntu was het een kwestie van usb-kabel erin, printer instellen (selecteren) en printen maar, Geweldig!

Printkwaliteit is goed, het is geen luxe fotoprinter met 6 verschillende kleurkoppen maar het printen geeft een goed resultaat.

Printer is apart vormgegeven, niet lelijk maar ook niet bijzonder mooi.

Heb jij ook een HP Deskjet D2360 (A4, USB)?

Wat is de inhoud van een cartrigde?