Iomega Value Series Hard Drive 320GB (USB2.0) Review

deathbite88 23 april 2007, 293 views

Iomega Value Series Hard Drive 320GB (USB2.0)

Pluspunten

• niet xtreem groot
  • plug and play
  • zo ver ik weet probleem loos
  • modern desighn

Minpunten

• redelijke bedrading (usb kabel, adapter, stroom kabel voor adapter)
  • ligt, maar niet ligt genoeg voor constand onder weg als je andere aperatuur mee neemt

Mobiliteit Score: 4
ik was zelf dringend op zoek naar een externe harde schijf omdat mijn laptop niet zoveel kon hebben. en bij de media markt verkochten ze deze harde schijf. deze was de goed koopste in zijn schrijf ruimte klasse.

(1,5 maand verder)
en vandaag de dag ben ik nogsteeds blij met mijn aanschaf. hij draait goed. ik ben nog geen enkel probleem tegen gekomen. ik moet toe geefen dat ik wel erg zuinig op ben aangezien al mijn xtreem belangrijke backups er op staan. ik heb hem nog niet veel mee genoomen. maar dat doe ik ook niet graag aangezien mijn laptop samen met adapter al zwaar genoeg is. ik gok dat deze harde schijf ong 3,5 kilo is. en dat blijk baar net iets teveel voor mij om extra op mijn rug te hebben.

om eerlijk tezijn heb ik me verder niet bezig gehouden met alternatiefen. maar ik blijf voorlopig trouw bij iomega aangezien ik nog nooit iets negatiefs heb gehoordt over hun of heb mee gemaakt.

Heb jij ook een Iomega Value Series Hard Drive 320GB (USB2.0)?

is die xtreme breezah zonder hoofletters punten en kommas nodig ;)
Ik gok dat die schijf ongeveer 1 kg weegt...