HP/Compaq Evo n1050v (P4 1.8GHz; 256MB; 30GB; combo; 15" TFT; WXP Pro) Review

mokopokoNewbie 20 april 2005, 507 views

HP/Compaq Evo n1050v (P4 1.8GHz; 256MB; 30GB; combo; 15" TFT; WXP Pro)

Pluspunten

• firewire aansluiting

Minpunten

• is traag
  • maakt relatief herrie (de Ven)

De laptop is invehouding met andere erg traag, na geheugen uitbreiding is de snelheid acceptabel. Ik heb nu 764 MB, maar de vonken schieten er niet van af. De laptop wordt dan ook al een "oudje". Je merkt dat schijf traag is, ik heb er een week een ander schijf in gehad met een hoger toerental. De laptop start dan vele malen sneller. De CD brander is erg handig, maar een DVD brander zou uiteraard handiger zijn geweest. Verder is het aantal aansluitingen beperkt. 1x fire wire en 2x USB 1.1. Ook de USB poort is dus niet om warm van te worden. Verder vind ik het erg jammer dat de laptop veel herrie maakt bij gewoon gebruik. Darbij komt nog eens dat de laptop 1x in het uur warm krijgt, dan blaast deze je onderbroek uit.

• LinkSys Wireless LAN PCMCIA WPC11, 11Mbit
  • Windows XP

Heb jij ook een HP/Compaq Evo n1050v (P4 1.8GHz; 256MB; 30GB; combo; 15" TFT; WXP Pro)?