Specificaties Tower - Bekijk alle specificaties

Cooler Master RC-930 iTower (ATX, Geen PSU, Zwart) Review

BladeWalker 23 mei 2007, laatste update op 17 november 2015, 1.039 views

Cooler Master RC-930 iTower (ATX, Geen PSU, Zwart)

Pluspunten

• Gewicht
  • Swapable Drives
  • (bijna) Schroefloze installatie
  • Degelijke deur
  • Fan aansluitingen op Swapable bay

Minpunten

• Gewicht
  • Voedingsbay
  • Flow control CPU

Installatie
De kast is vrij zwaar. Voeding is eigenlijk makkelijk in te bouwen via de achterzijde, maar wanneer een standaard voeding gebruikt wordt is het frame wat er voor de voeding ingezet is, onhandig waardoor de kabels te kort zijn. Dit frame is uit te bouwen, maar installatie gemak gaat verloren. PCI en AGP (SLI) zijn eenvoudig zonder schroeven te installeren tevens zijn ook de 5,25 inch en 3,5 inch bays zonder schroeven te installeren.

Het 'mondje' voor de CPU fan (richting zijkant kast) is niet heel handig te verstellen. Swapable drives zijn erg leuk en handig wanneer je bijvoorbeeld verschillende OS's op deze drives hebt staan. Handig zijn ook de fan aansluitingen op de swapable bay.
Verder een prima kast en ziet er erg mooi uit.

specs
Afmetingen: 470 x 215.5 x 429.8 mm
Gewicht: 16 kg
Materiaal: SECC.ST 0.8
Bezel : Aluminum + ABS
M/B Type: Micro-ATX, ATX and CEB ( 12 " x 10.5 ")
One 90 mm HDD fan 1500 rpm 19dBA
MIC x 1
SPK x 1
IEEE 1394 x 1

• Forton 250 Watt voeding

Heb jij ook een Cooler Master RC-930 iTower (ATX, Geen PSU, Zwart)?

Geluidsproductie van de brackets? Ik heb namelijk een mediacenter waar 4 HDDs in zitten. Dus voor mij zou het erg grappig + handig zijn. Aansluitingen van de brackets? IDE of SATA?
Van coolermaster site: "Tower 930 heeft een ge´ntegreerde SATA hotswap."

Qua koeling:
- 120 x 25 mm front fan x 1
- 90 mm HDD fan 1500 rpm 19dBA x 1
- 120 x 120 mm Rear Fan 1200 rpm 22dBA x 1
Je begint goed, alleen naar mijn meninig mist er wel driekwart van de survey :+
Foto's maken het totaal plaatje mooier, en geven een betere indruk van het product dat je omschrijft,, dus als je wil, heel graag! :9
Je zou jekopjes even dikgedrukt kunnen beginnen voor alle duidelijkheid :Y)

Nu hou ik op met zeuren,,
Met wat voor componenten heb je hem gebruikt? Airflow?
Eerst zeg je: hij is vrij zwaar
En daarna bij positieve eigenschappen: gewicht

Lijkt mij niet echt een voordeel dat die zwaar is?
Gewicht kan positief zien, maar ook negatief. Positief is dat het plaatmateriaal degelijk is. Negatief als je hem moet verslepen