Specificaties 16 speed DVD-brander met PATA-33 aansluiting - Bekijk alle specificaties

NEC ND-3500 16x (Dual-layer) Review

dahei 19 april 2005, 202 views

NEC ND-3500 16x (Dual-layer)

Pluspunten

• Veel firmwares

Minpunten

• Geen

Media-foutgevoeligheid Score: 4
Media-compatibiliteit Score: 4
Schrijfsnelheid Score: 5
Leessnelheid Score: 3
Ik heb deze brander nu al een half jaar. Zeer goede kwaliteit voor een goede prijs. Er zijn meerdere goedwerkende firmwares beschikbaar. Ook de MTBF is hoog, wat wel prettig is als je vrij veel brand. Ik heb er al zeker 300 schijfjes mee gebrand en hij doet het nog als vanouds. Verder weet ik niet wat ik moet zeggen om de 75 woorden te vullen in deze review. Het is immers maar een dvd brander

• Raid 0 met twee 120 Gig Schijven
  • Asus P4P800 Deluxe
  • Linux

Heb jij ook een NEC ND-3500 16x (Dual-layer)?

Zelfde brander alhier (opvolger van een ND1100A).

Tot opheden geen problemen. Als ik al een 'onderzetter' uit de brander toverde was t omdat de DVD van verrot slechte kwaliteit was (Aldi no-name DVD's).

Ben op en top tevreden met deze brander.