LaCie Porsche Harddrive 320GB 320GB - Reviews

Specificaties 320GB HDD met USB 2.0 - Bekijk alle specificaties

LaCie Porsche Harddrive 320GB 320GB Review

RRX 5 april 2007, 668 views

LaCie Porsche Harddrive 320GB 320GB

Pluspunten

• Klein, no-nonsense ontwerp

Minpunten

• was handiger geweest zonder adapter

Mobiliteit Score: 5
Lekker compact, prijs was goed had in de aanbieding 120E betaald. Heb een keer problemen met herkenning in ghost ondervonden, was iets corrupt. Verder geen problemen.

Ik heb de schijf ongeveer een half jaar denk ik, nog geen problemen of defecten ondervonden. Wel zie je de krasjes snel op de buitenkant. Ik denk dat ik nog lang met deze schijf kan doen.

De bijgeleverde USB kabel is kort, dit kan soms een voordeel zijn en soms een nadeel, dat hangt van je persoonlijke smaak af.

Heb jij ook een LaCie Porsche Harddrive 320GB 320GB?