HKC H782B Zilver Review

C.bondNewbie 3 april 2007, 460 views

HKC H782B Zilver

Pluspunten

• Werkte 3 maanden keurig

Minpunten

• Gaf na 3 maande dikke lijnen in de hoeken en zijkanten van de monitor.
  • Het lag niet aa de videoplank of aan de aansluiting.
  • Want een andere monitor deed het wel goed.
  • RMA afhandeling is een ramp!!!

Is een redelijk goedkope monitor .
Maar krijg er geen stukken aan, de RMA afhandeling is bedroevend.
RMA nummer was zo geregeld het ophalen door UPC ook.
Maar dan komt het je krijg niet direct een ruilmonitor(overigens is dit meestal een HUIL monitor).
Hij moet eerst naar een bedrijf in Duitsland genaamd Digitest.
Maar goed het zou binnen 2 dagen geregeld moeten zijn maar dat begrijpen ze in Duitsland niet zo goed denk ik.
De Monitor is nu al meer dan 20 dagen weg zonder vervangende monitor te hebben gekregen.
Bij navraag hadden ze er geen op vooraad ,HKC in Wijchen maar eens gebeld die zijden dat dat flauwekul was en ze er voldoende op vooraad moeten hebben.
Dus blijkt maar weer eens goedkoop is duurkoop.
HKC vindt het heel vervelend natuurlijk maar wat heb ik daar nu aan.

Heb jij ook een HKC H782B Zilver?

Zeer goed dat je de RMA kwestie erbij noemt, daar anderen de kwaliteit van de service ook graag in hun aankoopbesluit willen meenemen. Misschien toch ook wel fijn om wat uitgebreider in te gaan op de kwaliteit van de monitor.

Ik zie al wat er fout is gegaan bij de RMA... een kabelaar als UPC zal niet zo goed weten wat ze met de monitor aan moeten;) .. Je zult wel UPS bedoelen, veronderstel ik. (klein taalkundige opmerking "HKC in Wijchen maar eens gebeld die zijden"...moet zeiden zijn:S)
Dit lijkt me eerder een shopsurvey dan een productsurvey...