Specificaties 15,6", 320GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

HP 625 (XN843EA) Review

Gerard N 20 juli 2011, laatste update op 20 juli 2011, 932 views

HP 625 (XN843EA)

Pluspunten

• Beschikt over juiste aansluitingen en interfaces

Minpunten

• Toch iets wat dik uiterlijk

Ik heb deze gekocht bij COMCOM.nl

Zowel de laptop als de webshop is super! Via Tweakers uitgezocht en daarna werd ik doorverwezen naar COMCOM.nl. Deze bood mij een vriendelijke en overzichtelijk site het bestellen ging snel en gemakkelijk.

Over de laptop:
Hij voldoet aan de meest gangbare aansluitingen en kan doet gewoon zijn ding. Met de voorgeinstalleerde windows 7 is ook prima te werken.
Ik gebruik hem vooral voor “normaal” internetten. Ook speel ik er films mee af via de hdmi uitgang op de beamer of sluit ik hem aan op de tv. De accuduur is goed!
Verder kan ik alleen maar zeggen dat het een HP is en dat ik daar in het verleden nooit problemen mee heb gehad.

Het is een zeer goede mix van een mooie prijs en kwaliteit.
Kortom, perfecte koop bij een goede zaak!

Heb jij ook een HP 625 (XN843EA)?

Op zich goed dat je wilt helpen met een review.
Echter dit is een Tweakers site dus meer informatie over aansluitingen wat jij als positief punt opgeeft is gewenst op deze site.
Ook een zin als "De accuduur is goed!" is suggestief en kan voor mij betekenen dat de accu 10 uur mee gaat en voor een die hard gamer is dit misschien 40 Min.
Zou dus graag meer informatie betreffende het product zelf willen.
Foto's, specs, benchmarks, duidelijke statements, tussenkopjes etc.
Voor nu 1 ster.
Leuk dat je het geprobeerd hebt trouwens.