Trust eLight LED Illuminated Keyboard (Qwerty US) Review

me12en3 16 juli 2011, laatste update op 16 juli 2011, 2.436 views

Trust eLight LED Illuminated Keyboard (Qwerty US)

Pluspunten

• Verlichte toetsten voor in het donker erg handig
  • Geen startknop links dus voor gamers nooit meer perongeluk terug naar windows

Minpunten

• Naast de blauwe lampjes niets speciaals zoals een rond draaiende volume regelaar ofzo.

Ik heb dit toetsenbord bij de dixons gekocht omdat ik snel een toetsenbord nodig had omdat ik er achter kwam dat mijn nieuwe pc geen oude plug heeft voor muis/toetsenbord :+ Dit toetsenbord leek me wel wat omdat de knopjes licht geven en ik zit vaak in het donker dus dat is erg handig. Je kan dat lichtje trouwens ook uitzetten met een knopje rechtsboven. Moet er wel even bij zeggen dat het vervelend is als je hem uitzet want ook in het licht kun je dan amper meer lezen wat voor knop je indrukt omdat het niet wit is als standaard. Je bent eigenlijk verplicht om het lampje aan te houden. :o

Hij heeft een functie knop op de plaats van de linker startknop dus nooit meer perongeluk op start drukken :*) . Dus dat was wel een epic win waar ik geen rekening mee had gehouden. Met de functie knop kun je in combinatie met de F knoppen een muziekspeler besturen en dat is erg handig. Ook kun je zo internet openen en je mail openen. Houd er dus rekening mee dat je alleen een startknop rechts hebt zitten :P

De bouwkwaliteit zou ik 5 sterren geven als me spatie niet zou blijven hangen, dat is me nu 2 keer gebeurt terwijl ik aan het gamen was. Maar geloof me dat gebeurt zo zelden dat het niet hinderlijk is. Voor de rest is het een heel mooi toetsenbord.

De vorm is natuurlijk een kwestie van smaak maar ik vind hem wel cool met het blauwe licht uit me knoppen maar voor de rest is hij niet bijzonder. De lampjes zijn in het donker niet hinderlijk lichtgevend dus als je in het donker zit hoef je niet bang te zijn dat de knoppen doorschijnen ofzo. Ergonomie is gewoon goed maar niet bijzonder. Het toetsenbord is met usb dus de precisie is gewoon 100%.

Ik geef dit toetsenbord toch 5 sterren met de algemene beoordeling want voor deze prijs ben ik dik tevreden met dit toetsenbord en kan het aanraden aan iedereen die van blauwe lampjes houdt ;)

Heb jij ook een Trust eLight LED Illuminated Keyboard (Qwerty US)?

me shift is na 2 dagen al gesneufeld
Een goeie duidelijk review!
Mijn ervaring is niet zo goed. Na ruim een half jaar beginnen toetsen defect te raken. Jammer, want het is wel een mooie gadget.