Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 2.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Trust GXT14S Gaming Mouse Review

me12en3 16 juli 2011, laatste update op 16 juli 2011, 142 views

Trust GXT14S Gaming Mouse

Pluspunten

• Printje met vlammen dus hij lijkt cool
  • Hij ligt lekker in de hand
  • Hij is redenlijk nauwkeurig

Minpunten

• Als je een echte gamer hardcore gamer bent dan zou ik een nauwkeurigere muis nemen

Deze muis heb ik gekocht bij de dixons, prima ding. Je krijgt een cdtje met wat drivers die de functies van de knoppen kan veranderen maar verder niet veel bijzonders. Door op de knop op het midden te drukken kun je kiezen tussen 3 sneheden. Hij ligt lekker in de hand en is redenlijk nauwkeurig. Hij heeft een cool printje met vlammen dus dat ziet er wel strak uit 8-) . Dus als je niet een al te dure muis wil is dit een goede optie. Ik heb hem vaak bij de dixons zien liggen dus als je hem gelijk nodig hebt kun je hem daar halen maar je kan natuurlijk ook bestellen.

Heb jij ook een Trust GXT14S Gaming Mouse?