Leadtek GeForce 6800 GT 256MB DDR3 (PCI-e, DVI), WinFast PX6800 GT TDH Review

sky- 24 maart 2007, laatste update op 25 maart 2007, 570 views

Leadtek GeForce 6800 GT 256MB DDR3 (PCI-e, DVI), WinFast PX6800 GT TDH

Pluspunten

• Overclock mogelijkheden
  • Goede software van Leadtek

Minpunten

• Geluidsproductie met de standaard koeler

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Deze kaart heb ik al een enige tijd in bezit en ik moet zeggen dat de kaart top is !

Gekocht als een 6800GT , maar na vele reviews gelezen te hebben moet de kaart ook 6800Ultra snelheden aankunnen. En dat doet ie !

435 / 1200 dus.

Temperatuur kan ik niet negatief over zijn met de standaard koeler, over de herrie wel. Standaard wordt er een (overigens hele dikke) koeler geleverd bij de kaart, en ik moet zeggen : hij doet zijn werk. Wel met de nodige herrie in load. Nu draai ik hier op water, en is het blok na 2 dagen ook vervangen voor een Maze4GPU van DangerDen, en mijn temps zijn nu 32IDLE en 38 in load. Met een kamer temperatuur van 22 graden ongeveer.

De software die door Leadtek bij de VGA wordt geleverd , voldoet aan de wensen van bijna iedereen. Er zit een handig overclock menu bij en wat extra's.

Ikzelf draai gewoon de laatste drivers van Nvidia , met WinFox van Leadtek.

Kaart scoort om de 6147 3DMarks05, redelijk netjes dus.

Heb jij ook een Leadtek GeForce 6800 GT 256MB DDR3 (PCI-e, DVI), WinFast PX6800 GT TDH?

7000 in 3DMark05? Wat voor CPU heb je en tot hoever had je em dan overgeclocked?
Ik heb een typo gemaakt ;( ,

Ik heb voor de zekerheid wat screens heringekeken, en zojuist een nieuwe 3Dmark05 run gedaan, en hij haalt "maar" 6147 op het moment.

Excuses dus :)
Grappig, als ik met 7600GT'je flink laat zweten kom ik tot dezelfde score! Mooi om te zien;)
staat in de review :P
6800ultra speeds, 435/1200
Lol tis duidelijk.. Koop een 8800GTS en pwn de rest =)

ik haal op de 3D mark 05 30 000 punten. LOL