Apacer Audio Steno AU231, 1GB (USB 2.0) Review

stinger69Newbie 22 maart 2007, 221 views

Apacer Audio Steno AU231, 1GB (USB 2.0)

Pluspunten

• Licht, goedkoop

Minpunten

• Geen clip om aan bijv. kleding te bevestigen

Geluidskwaliteit Score: 3
Ik zocht een handige, goedkope en vooral lichte mp3-speler om te gebruiken tijdens bijv. het hardlopen. Bij Vobis kwam ik deze tegen

Het apparaat heeft alleen de meest basic functies: vooruit, achteruit in playlist en harder of zachter. Verder kun je kiezen uit normaal spelen, 1 nummer constant herhalen of shuffle.

Alleen 1 probleempje waar ik tegenaan liep:
Bij het overkopieren van data naar het interne geheugen van 1 Gb hield hij bij de helft op.
Hetzelfde gebeurde bij het kopieren van data naar de 1 Gb SD-Card die ik erin gestopt had.

Wellicht moet ik beide kaartjes een keer formatteren of moet ik perse de bijgeleverde software gebruiken maar gewoon via explorer krijg ik beide opslagmedia dus maar voor de helft gevuld.

Los van dat probleempje en het feit dat er geen clipje aanzit om hem aan je kleding te bevestigen is het een prima speler, met voldoende geluidskwaliteit voor een zeer lage prijs

Heb jij ook een Apacer Audio Steno AU231, 1GB (USB 2.0)?