Specificaties Sport, Voetbal-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Pro Evolution Soccer 2011, PC (Windows) Review

Gigjan 10 juli 2011, laatste update op 10 juli 2011, 227 views

Pro Evolution Soccer 2011, PC (Windows)

Pluspunten

• Sterke gameplay
  • Vernieuwde Passingssysteem is zeker een toevoeging

Minpunten

• Mist erg veel licenties
  • Passingssysteem heeft wel hier en daar gebreken.
  • Sfeer in stadions nogal saai te noemen.

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 4
Geluid Score: 3
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 4
Sinds PES 6 is PES mijn favoriet tussen de voetbalgames. Zo ook dit jaar, PES lag gelijk met de release op de deurmat. En spelen maar, de vernieuwingen waren duidelijk aanwezig, het passen was stevig onder handen genomen, en ook de graphics zijn toch erg mooi.

Het nieuwe passingssysteem is denk ik de grootste verandering van PES dit jaar, het speelt fijn, met Barca kun je ook serieus het "tik-tak" systeem uitvoeren. Maar het wil ook nog wel eens mis gaan, Het gebeurd mij vaak genoeg dat ik naar de verkeerde speler pass, of zomaar ergens de ruimte in terwijl het helemaal niet mijn bedoeling is. Dat wil nog wel eens fout gaan. Maar de gameplay maakt (bijna) alles goed, een potje PES voelt voor mij bijna aan als een echte wedstrijd.

Become A Legend (BAL) is (weer) erg goed uitgewerkt in PES, je eigen speler maken, en beginnen op het laagst denkbare niveau. Jezelf opwerken totdat je uiteindelijk bij de grootste clubs ter wereld voetbalt, en furore maakt in je nationale elftal! goed gevoel geeft dat!

Wat een schrijnend gemis is, is dat er niet veel licenties beschikbaar zijn, hoewel dit goed te maken valt met patches, blijft het een gemis.

Heb jij ook een Pro Evolution Soccer 2011, PC (Windows)?

Reviews door de redactie