HP Procurve V1410-8G (J9559A) Review

IRCfreAk 3 juli 2011, laatste update op 3 juli 2011, 1.367 views

HP Procurve V1410-8G (J9559A)

Pluspunten

• stabiel, snel, nooit problemen

Minpunten

• wellicht dat de prijs sommige mensen tegenhoud, ik vind het wel meevallen.

Features Score: 3
Voorheen had ik sitecom, sweex, dlink, netgear rommel en nooit werkte mijn netwerk zoals het zou moeten. De ene pc haalde wel goede snelheden, de andere alleen snelle upload en een ander alleen snelle download. Sinds ik de hp switch heb, heb ik nergens meer problemen mee. Haal netjes 70-80mb/s naar mijn fileserver (kan ook niet veel sneller naar 1 hdd) en heb eigenlijk nooit problemen. Ding doet wat ie moet doen en doet het erg goed. Zeker het prijsverschil met de goedkope merken waard!

Heb jij ook een HP Procurve V1410-8G (J9559A)?

Zeer karige review, maar toch fijn dat je de moeite neemt om dit te schrijven
Sweex 8 poorts geeft hier gezeur, slechte verbinding (link).

Ik overweeg deze nu ook; wel een grotere uitgave en hij is nogal groot ook.

Bedankt voor je korte review, eens wat tests en dumpjes en wat over deze switch (waarom is ie beter? Wat onderscheidt he van Sweex, D-Link?) is welkom.
Nogal groot?
Op de foto lijkt 't heel wat, maar 't is echt een klein bakkie hoor.
Veel kleiner en de poorten hadden er niet in gepast :-)